Tjoff blogt

woensdag, november 29, 2006

Spinazie

Genietend van m'n avondeten droomde ik weg en kreeg ik de plotse ingeving dat het toch al heel erg lang geleden is dat ik nog gezonde spinazie gegeten heb.
Wij kopen altijd zo van dienen lekkeren brol uit bokalen. Zo doen wij dat. Het enige probleem is dat dat naar 't schijnt niet zo heel erg gezond blijkt te zijn. We ontlopen daardoor veel vitamientjes en vervangen dat door bewaarmiddelen.
Toen ik nog bij m'n ouders woonde, maakte m'n moeder altijd, nee niet elke dag, spinazie. Gecombineerd met patatten en een hamburger met daar bovenop een spiegelei is dat de perfecte maaltijd. Door de enorme hoeveelheid koolhydraten krijg je daarvan veel energie. Ik ga dat binnenkort eens klaarmaken en dit op voorwaarde dat ik de ingrediënten niet vergeet bij het volgende Delhaize bezoek.

Verder ben ik vandaag:

  • met m'n auto naar de keuring geweest (kon niet onder m'n arm dus ben ik ermee naar de keuring gereden) en er deze keer wél doorgeraakt (vorige keer dus logischerwijs niet)
  • nogal laat toegekomen op 't werk
  • slechtgezind wakkergeworden omdat ik mottig gedroomd had over te laat komen en ontslagen worden
  • in de lach geschoten toen een droge Amerikaan (=op vlak van humor) aan een collega vroeg: "Where can I drop off the coffee?" waarop die collega hem naar de koffieautomaat begeleidde, waarop de droge Amerikaan zei: "No, I meant inverse, you know, inverse..." waarop die collega verwonderd keek, waarop vervolgens die droge Amerikaan fluisterde "You know, toilet", gevolgd door een één-seconde durende "Aaahyeah!" kreet (of zoiets) uit die collegas mond.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage