Tjoff blogt

zondag, december 03, 2006

Stokje gevangen

Zonet ving ik het SMS-stokje dat door Joke van Onnozelheid mag! naar me toegeworpen werd. Interessant, dat niet, maar als concept kan het wel tellen.
De SMS-stok werd de lucht in geschoten door Pieter van Om ter saaist, 's mijns inziens (=formeel ouderwets voor 'volgens mij') om de saaiheid te doorbreken en passeerde vervolgens via Michael van 7 seconden om dan tenslotte via dit item door Joke van "Onnozelheid mag!" tegen mijn kop te knallen. Jaja, Tjoff is actief in de blog-comjoenetie!

Als ik het goed begrepen heb is het de bedoeling om de meest dwaze, grappige of onnozele smsjes van je SIM kaart terug op te zoeken. Aangezien ik één van de vele mensen ben die op de SIM kaart geen smsjes opslaat en telkens het geheugen wis eens het volgestouwd zit, kan ik slechts smsjes tevoorschijn toveren van nog niet zo heel lang geleden. Bij deze...


Gohoi ginds, zin om deze avond humptiedumpie te gaan doen op een goa party te Harelbeke?


Om 12:44u op 03/11 door een vriendin gestuurd. M'n vriendin en ikzelf zijn daar nooit geraakt omdat we die avond al plannen hadden. Trouwens nog nooit naar een echte Goa party geweest. Vermoedelijk zal dat er ooit wel eens van komen.

I don't feel well. Will sleep a bit more and come half a day later. See you


Om 08:14u op 14/11 van een collega ontvangen.

Ik vind jullie dan ook niet sympathiek en zal jullie de volgende keer als we niet afspreken op café niet trakteren


Om 20:38u op 16/11 van een maat ontvangen als reactie op volgende SMS:
Zeker en vast geen gelukkige verjaardag vanwege jouw vijanden: do en Tjoff


Om 17:57u op 17/11 ontving ik deze SMS:
Jammer maar Amuseer je. Had ik het geweten, 'k had mijn Zilverpapier gespaard voor de negerkes... Misschien tot volgende week. Greetz


Een reactie op een reactie op een SMS van een maat waarvan de complete context mij momenteel volledig ontgaat.

Om 17:51u op 23/11 ontving ik:
Kom je naar de drink?karen en pieter


Deze kreeg ik van een collega. Het was toen namelijk monthly drink op 't werk en ik was naar goede gewoonte nog ijverig aan't werken :-)

De broek is klaar! Kom ze halen als het past.

Deze kreeg ik van m'n moeder om 20:09u op 26/11. Ze heeft ervoor gezorgd dat Doremies broek niet meer te lang is. Morgen gaan we die broek bij m'n ouders halen.

Om 19:41u op 27/11 ontving ik
Ge gaat toevallig nie gaan lopen binnen 20 minuten?

van een collega. Op dat moment kon ik echter niet want ik was nog helse pijnen in de benen aan het doorstaan door de dag ervoor overijverig 20km te lopen.

Zozie, m'n taak zit erop. Nu het stokje opwerpen voor enkele andere bloggers.
Koen Fillet zal ook wel gezegend zijn met een leuke box vol smsjes en Sara (=Tiekenei) van An egg's life verdenk ik daar ook van.
Ik denk ook dat Johan van "2007 : Eerst lopen langs de Maas en dan genieten van de Jungfrau..." SMS-stokjes kan vangen.

Dus:

"Throw"

...allé mensen, catchen he...

Labels: , ,

2 reacties:

  • Toch fijn hé om zo eens in de smsinbox van collega-bloggers te kunnen piepen ;-)

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/03/2006 12:05 p.m.  

  • @Joke: absoluut, en 't begint blijkbaar een gigantisch populair ding te worden dat SMS-stokje, kijk maar op Google :)

    Door Blogger Tjoff, Op 12/04/2006 11:17 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage