Tjoff blogt

dinsdag, december 12, 2006

Gekke jongens

Nu Sinterklaas terug richting Spanje vertrokken is, leek het mij de moment om eens iets te schrijven over één van de groepen waar ik tegenwoordig regelmatig naar luister.
Deze gekke jongens komen uit Zwitserland. 'k Heb ze zo'n dik jaar terug ontdekt door wat donkere muziek af te schuimen...éé voila, hier heb je Jesus and the gurus



De foto's werden genomen tijdens één van hun zieke concerten in Zwitserland bij hun promotietour tijdens het eerste album "Hammering on the Gates of Heaven (2003)".
In 2005 kwam er dan een tweede album "Satan's little helpers (2005)" wat vooral eentwadde Elektro-achtig was maar ook best wel te pruimen!
Een paar maanden geleden zijn ze dan tenslotte met hun nieuw album "King ov Salò (2006)" rond mijn oren komen hangen.

Oja, ze willen dus vooral (hoe-kan-het-ook-anders) shockeren.

Ah, daarnet een ziek clipje van die manne gevonden op YouTube uit hun eerste album.
Ziehier "Jesus and the gurus" met "Simulator"...kijk, huiver, geniet:



Je zou bijna gaan denken dat die gasten nog een paar serieus traumatische "issues" te "tackle'n" hebben. Desalniettemin prefereer ik dit "entertainment" en keigoeie muziek te noemen. "Desalniettemin" is een mooi woord.

Labels: ,

1 reacties:

  • ik kend edie kerels niet, en ziek vindik het niet, ik zie constant zo'n clips... :-)
    'tis wel minder "d'rover of clichématig" dan hetgeen ik soms zie, maar mss ben ik gewoon in een verdraagzame bui:-)

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/13/2006 11:24 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage