Tjoff blogt

maandag, december 11, 2006

Een weekendje concertzaal

Dit weekend vooral veel tijd doorgebracht in de concertzaal van de vooruit. Zaterdagavond was het daar alweer 80s-fuif. Moeilijk met m'n blessure aan m'n linkerknie maar na een paar pintjes is dat toch gelukt om wat onnozel te dansen zoals het een 80s-fuiver betaamt. Het "Gay" gehalte was hoog en alhoewel ik daar niet aan wou meedoen, zag ik er plots ook zo uit toen de naad van m'n broek bij het vooroverbuigen plots volledig doorscheurde.
Rond een uur of 5:13u zijn we dan huiswaarts gekeerd waar ik mij helemaal op de kleine pizzatjes gestort heb, lekker dat wel.

Gisterenavond had ik het genoegen meegenomen te worden naar diezelfde concertzaal van de vooruit om een concert bij te wonen van de groep "Sophia".
Het begon met een verschrikkelijk slecht voorprogramma waarvan het massageluid van de toeschouwers ettelijke pogingen ondernam om het gekwel van die groep te overstemmen.
Barstend van de koppijn en kermend van de innerlijke pijn konden we daarna genieten van "Sophia".
Om even op het thema innerlijke pijn door te gaan, moet ik bekennen dat die kerel er echt wel in geslaagd is om z'n innerlijke relationele pijnen te verwoorden. Het optreden was schitterend, hartverscheurend en vooral passioneel te noemen. Zeker een aanrader!
Sophia is de max voor wie van prachtige, rustige muziek in combinatie met romantiserende teksten houdt.
Op het concert nog een ex-collega tegengekomen, wat handig was om te trakteren en te laten trakteren...

Labels: , , , , ,

1 reacties:

  • Yep gay was het wel ;) en nie alleen da gat in uw broek, uw danspasjes soms ook, maar allé, daar hoort erbij hé...

    hebben ons toch goe geamusseerd, de afwezigen hadden weer ongelijk!! :)

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/11/2006 9:05 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage