Tjoff blogt

donderdag, december 07, 2006

Het motto voor vandaag

16u26: Het motto voor vandaag is: "Zet u eens op andermans plaats en schrijf vlug een blogartikeltje". Dat is wat ik nu vlug aan het doen ben en dit terwijl ik aan het wachten ben op het eindigen van één of ander dubieus "proces" dat ten einde aan het lopen is. 'k Ga ermee stoppen want Nathalie (klik hier voor Nathalies blog) komt net heel onverwachts langs (en ik zit op haar plaats), 't is te zeggen, ik weet dat ze naast mij staat en dat ze bijgevolg al deze zeverdingen gadeslaat en commentaar geeft op al m'n grammaticale fauten en typo's (=typfouten). De zin die ik net op deze plaats typte, moest ik nu verwijderen omdat Nathalie commentaar aan het geven was terwijl een superaangename geur van roze Tao (= mijn lievelingstao, zelfs nog na die oranje Tao van gisteren) mijn neusvleugels langs de binnenkant raakte en daarna een heel eigen leven begon te leiden binnenin mij waardoor het m'n speekselklieren begon te stimuleren.

Niet meer 16u26: Net terug van maat Renaat. Daar Star Trek gekeken en met Stijn gebabbeld die er ook was. Jaja, Renaat is ook een Trekkie en Stijn had heel belangrijk nieuws maar daar zal ik het ooit nog wel 'ns over hebben.
Nu chips eten, wat hoe-kan-het-ook-anders Star Trek zien en de nest induiken want morgen wil ik echt nog es gaan lopen. 't Is ondertussen al meer dan een week en een half geleden. Vandaag ben ik gelukkig met de fiets naar 't werk geweest en ook deze middag naar 't Strop waar ik alweer een kilometer gezwommen heb, kwestie van de conditie op peil te houden voor de 10km Gaston Roelants (da's over 10 dagen al!)

Labels: , , , , ,

4 reacties:

  • waar gaat die 10km door?

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/08/2006 9:35 a.m.  

  • Vlakbij het atomium. Start op 17/12 om 12u stipt!
    Het parcours begint nabij het atomium, loopt door de Parken van Laken en Ossegem, komt voorbij het Koninklijk Paleis, de Belvedère en het Amerikaans theater.

    Door Blogger Tjoff, Op 12/08/2006 2:52 p.m.  

  • Ga jij tijdens je middagpauze gaan zwemmen of heb ik dat nu verkeerd begrepen?

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/09/2006 11:43 p.m.  

  • Yup, dat klopt, ik ga tijdens de middagpauze zwemmen als ik tijd heb. Je kan in 't Strop zwemmen tot 13:30u en ze laten je ten laatste om 13u binnen en dit alles van dinsdag tot vrijdag.

    Door Blogger Tjoff, Op 12/11/2006 10:07 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage