Tjoff blogt

dinsdag, december 05, 2006

Kleine Tjoff roept zijn mama

Bij wijze van proloog, die eigenlijk niks te zien heeft met de rest van dit blogitem, was ik wel onder de indruk van het aantal bezoekers dat deze site vandaag en gisteren genereerde:




Dit heeft uiteraard alles te maken met het SMS-stokje van gisteren.
En nu de iets leukere onnozelheden, fratsen, grollen, verhalen & anekdotes...

Eindelijk gelukt! 'k Was namelijk al een paar dagen aan't proberen om een DVD+VR om te zetten naar MPEG (=saaie praat).
Zondag gingen m'n vriendin en ikzelf bij m'n ouders 'gaan zondagen' (lees: koffie drinken en gezellig tetteren). Bij wijze van demonstratie van hun nieuwe TV werden al m'n jeugdtrauma's nog eens op het beeld getoverd. Ik ben er na wat gezweet in geslaagd om met een deel van die beelden YouTube te bezoedelen.

Aanschouw de wrede folterpraktijken die ik vroeger als baby moest ondergaan:


Wrede folterpraktijken starring papa Tjoff, zus Tjoff & Tjoff zelve

Ik ben nog steeds als de dood voor de op-een-mesthoop-geprepareerde salaat (=sla)!
Laat me nu maar, ik moet een beetje bekomen, alhoewel, ook nog leuk nieuws vandaag na deze zware dobber.

Mijn post bevatte namelijk m'n borstnummer voor de 10 km Gaston Roelants. Zoals je misschien al waarnam hiernaast, heb ik nummer 626. Ik ben erg blij dat ik dit nummer heb. Dit is een heel speciaal nummer. Het straalt namelijk een vrij hoge graad van symmetrie uit en is op de koop toe nog makkelijk te onthouden ook. Verder ga ik er niet meer over zeveren.


O ja, er zat ook nog een T-shirtbon bij. De T-shirt kan ik op de dag zelf (17 december) afhalen. Mensen die mij kennen, weten dat het verstandig is om mij af en toe eens een nieuwe T-shirt te geven, kwestie van niet telkens dezelfde 5 (ondertussen al méér dan dat!) te moeten aandoen.

Ik ga mij nu bezighouden met de layout van deze site wat aan te passen. Morgen een dagje verlof genomen om es wat te kuieren en nog es bij daglicht te gaan lopen daar dit met deze korte daglicht-dagen niet zo evident meer is. Zo is dat.

Labels: , , , ,

2 reacties:

  • Wow Tjoff, echt super da filmke zunne. denk da we binnenkort es moeten samenzitten, zou da ook es willen doen met filmpjes uit de oude doos... allé nie echt op Youtube zetten en zo zunne, maar dus in digitaal formaat zetten.

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/06/2006 12:27 p.m.  

  • Super wijs!!! Tjoff, ge ziet het u gewoon denken terwijl dat uw familie u zo aan het kloten zijn met dat ze u op diene berg hebben gezet... van "what the fuck is dat met jullie!!"
    :)))))

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/06/2006 6:32 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage