Tjoff blogt

zaterdag, december 16, 2006

Gaston, here I come...


Morgen is het mijn persoonlijke D-day, de dag waarop het moet gebeuren. Dan loop ik bovenstaand parcours 2 keer (2 x 5km) op de 10km Gaston Roelants.
Alhoewel ik deze week nog last had van twee van de meest nefaste dingen die je kan meemaken tijdens de laatste week (een verkoudheid en een blessure aan de linkerknie) denk ik dat ik er klaar voor ben. De blessure is weg (alhoewel je dat niet helemaal zeker kan weten) en dit geldt ook voor de verkoudheid.
Goed gerust en gegeten vandaag om op krachten te komen. Daarnet nog gezellig naar een leuke film gekeken. Wat ik uit "Bigfish" vooral ga onthouden zijn deze wijsheden:
Iemand die een verhaal, gebaseerd op iets wat hij/zij heeft meegemaakt telkens opnieuw tot vervelens toe vertelt, zal uiteindelijk dat verhaal zelf worden waardoor hij/zij na zijn/haar dood onsterfelijk zal worden doordat datgene wat hem/haar typeert door middel van dat verhaal zal doorgegeven worden. Hij/Zij zal hierdoor een stukje blijven leven.

Wat betreft morgen, staat er een strakke planning op het schema:


  • 9:00u: opstaan
  • 9:00u - 10:00u: pasta eten
  • 10:20u: klaarmaken --> running outfit aandoen; 4 sluitspelden meedoen; verse kledij, handdoek, toiletzak, mp3-speler, fototoestel, borstnummer, harslagmeter meedoen
  • 10:30u: naar Brussel rijden
  • 11:00u: een banaan eten
  • 11:15u: op zoek gaan naar de start en ondertussen opwarmen
  • 12:00u: starten
  • 12:30u-13:00u: finishen


Dit plan kan compleet de mist in gaan door o.a. blessuretoestanden enzo...
Let's hope for the best!

Nu mij nog even een kwartier bezighouden met de linkerbovenbeenspieren keihard te masseren zodat die wat slapper worden om de kans op blessureleed morgen te verkleinen.

Duim voor mij!

Labels: , , , , ,

5 reacties:

  • heel veelsucces deze middag. Ik zal daar ook ergens tussenlopen. Nr 781 dat ben ik.

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/17/2006 7:58 a.m.  

  • Is't een beetje meegevallen?

    Kunnen uitlopen?

    Van 's morgens al pasta zeg, yuckie.

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/17/2006 4:40 p.m.  

  • En hoe is het daar geweest bij Gaston. Zwaar parcours hé, ik deed het net geen uurtje.

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/17/2006 7:15 p.m.  

  • 't Is meegevallen en inderdaad een enorm zwaar maar mooi parcours
    'k Heb er 57 minuten op gelopen.
    Knie doet wel weer pijn dus ga ik effe wat meer fietsen en zwemmen in plaats van lopen tot de blessure volledig genezen is.
    Een uitgebreid verslag in m'n volgend bloggedoe.

    Door Blogger Tjoff, Op 12/17/2006 9:30 p.m.  

  • yepyep Bigfish is ne goeien, ga der binnenkort tijdens het verlof ook nog es naar zien want ondertussen toch al 4 jaar of zo geleden en het enige wat ik nog weet is dat em goe was, maar voor de rest.... ik zie zoveel films :))

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/17/2006 10:27 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage