Tjoff blogt

maandag, januari 29, 2007

Frietjes en Leffe

Enorm lekker maar veel te veel = mijn samenvatting van de maaltijd die ik deze avond verorberde in het beste frietkot van Gent "De frietketel". Vervolgens ging ik met een maat richting de St-Hubert om daar te genieten van een paar Leffe's om tenslotte een loopje richting thuis in te zetten. Helemaal bezweet laat ik nu m'n vingers over het toetsenbord glijden om deze onnozelheid uit te kramen. Kort maar bondig.
Het heeft allemaal zijn redenen. Mijn blogtijd is beperkt. Binnenkort meer tekst en uitleg over het waarom van m'n strakke schema. Het is daar nu echter nog veel te vroeg voor. Tjoff heeft een masterplan dat de wereld zal verbazen.

Labels: , ,

5 reacties:

  • ...ik heb een plan: het energieplan. Vanaf morgenvroeg begin ik er aan....

    Frietjes & Leffe's zijn niet de beste basis om zulke energieplannen te maken. Of is net dat je je masterplan?

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/30/2007 8:06 a.m.  

  • Enorm benieuwd naar dat masterplan!

    'k Ben eigenlijk nog nooit frietjes gaan eten in De Frietketel; al veel goeds over gehoord wel...

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/30/2007 4:47 p.m.  

  • allĂ© jong Joke, ge weet nie wa ge mist!

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/30/2007 6:02 p.m.  

  • "Tjoff heeft een masterplan dat de wereld zal verbazen." Klinkt alsof je een MiniMe nodig zult hebben... :-D

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/30/2007 8:16 p.m.  

  • welke wereld?

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/30/2007 10:13 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage