Tjoff blogt

donderdag, januari 25, 2007

't Is goe geweest

Dat is het minste wat je kan zeggen van m'n tweede keer skiƫn met het werk.
Naast het feit dat ik er toch in slaagde om...
  • de eerste dag m'n skilatten te laten staan en met andermans skilatten naar beneden te komen (Gelukkig had hij mijn skilatten meegenomen doordat ie de zijne niet kon vinden)
  • de tweede dag m'n skipas was vergeten waardoor ik een dagskipas moest kopen van 35 euro
  • de derde dag m'n skistok in twee gebroken had (Gelukkig werd de 19 euro voor dat stokske door 't werk betaald)

...heb ik me toch vreet goed geamuseerd.

Enkele sfeerbeelden

Renate, de vrouw van de hotelbaas:


Resultaat van het nachtspel:


Het wereldberoemd-hier-op-t-werk dansje met Eva, 1 van de werknemers van het hotel:


Binnenkort meer leuke skiverlof foto's te bezichtigen op het fotoalbum.

Labels: , , , ,

2 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage