Tjoff blogt

dinsdag, januari 16, 2007

Twinrix

Daar het de hoogste tijd was voor m'n eerste inenting tegen Hepatitis A en B, besloot ik gisteren na het werk eventjes met Twinrix, een gedesactiveerde versie van het virus, langs de dokter te gaan. Als gevolg van het feit dat ik niet de meest stoere kerel op deze aardkloot ben, heb ik het niet zo voor spuitjes. Neerliggen, de andere kant uitstaren, aan iets anders denken en ondertussen tegen de dokter zeggen dat ik het niet zo voor spuitjes heb, is mijn tactiek. Terecht trouwens, want vooraleer ik een onderwerp gekozen had om aan te denken, was het al gebeurd. Ik voelde een lichte tinteling in m'n linkerarm die na een uurtje alweer verdwenen was. Over een maand nog zo'n spuitje en dan binnen 6 maanden een derde om compleet immuun te zijn tegen de eventueel opgelopen besmetting in Brazilië.

Labels: , ,

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage